• Voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Verzendkosten €3,99 | Gratis verzonden vanaf €75
  • Betaal zoals jij wilt, Ook achteraf betalen mogelijk


    Ruilen en Retourbeleid

    Niet goed? Stuur je pakket eenvoudig aan ons retour.


    Ben je niet tevreden met je aankoop dat kan gebeuren. Stuur je aankoop aan ons retour met een vervoerder naar keuze.
    Vul het retourfomulier in en voeg deze bij, je vindt deze op de achterzijde van je pakbon.
    Zorg ervoor dat het ons adres juist vermeld wordt, dit kun je terug vinden op het verzendetiket.

    Let op: Zonder ingevuld retourformulier kunnen wij je retour niet in behandeling nemen. Wanneer je het retourformulier niet meer hebt, kun je deze hier downloaden. Let op: Wij kunnen artikelen die gedragen, gebruikt en/-of beschadigd zijn, of op een andere manier niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als klacht of retourzending accepteren.

    Wij kunnen geen garantie geven op;
    - Ritsen & riempjes (zowel bij kleding, schoenen & accessoires)
    - Studs & Parels (zowel bij kleding, schoenen & accessoires)
    - Lakmaterialen danwel beschadigingen hieraan
    - Wasklachten
    - Afgeven van schoenen
    - Verkeerd gebruik van onderhoudsmaterialen
    - Schade en/- of gebruikssporen (zowel bij kleding, schoenen & accessoires)
    - Mondmaskers kunnen om hygiënische reden niet geretourneert worden


    Retourkosten en verzendwijze
    De kosten voor het retour sturen van je aankoop zijn voor eigen rekening.
     

    Retourneren in de winkel
    Ruilen en/-of retourneren in onze winkel kan altijd en is gratis. De winkelmedewerker kan je retour en/of ruiling alleen in behandeling nemen als zij een volledig ingevuld retourformulier + pakbon ontvangt. Let op: wanneer je deze niet hebt, zijn onze medewerkers niet gemachtigd de artikelen te ruilen en/of retour te nemen.


    Verpakking 
    Schoenendozen behoren tot het artikel. Let op! Wanneer je schoenen wilt retourneren zorg er dan voor gehele zending incl. doos weer bij ons terug komt. Op zendingen zonder orginele doos kunnen wij geen restitutie verlenen. Gelieve niet op dozen te schrijven, geen etiketten te plakken en niet afplakken met plakband of verpakkingstape.
    Tip: je kunt de originele verzendzak eenvoudig hergebruiken door de 2de plakstrip te gebruiken. 


    Restitutie 
    Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te annuleren en deze vervolgens binnen 14 dagen aan ons retour te sturen. Na beoordeling van je retourzending streven wij ernaar het volledige aankoopbedrag binnen 5 dagen aan je crediteren. Je ontvangt het aankoop bedrag retour via de door jou gekozen betaalwijze, ook als je ervoor kiest je bestelling te retouren in onze winkel.


    Achteraf betalen
    Heb je gekozen om achteraf te betalen dan wordt je digitale factuur door Klarna aangepast of deze komt te vervallen.
     

    Afprijzing! SALE!
    Afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild worden of aangemeld worden voor een retour zending.
     

    Verkeerd of defect artikel ontvangen
    Wij besteden veel zorg en aandacht aan jouw bestelling. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat. Heb je een artikel ontvangen dat niet juist is en/of een klacht bevat? Neem dan binnen 5 werkdagen contact met ons op via telefoonnummer 026 379 54 75 (bereikbaar van ma t/m vr van 10:00 tot 17:00 uur) of via [email protected]

    Je ontvangt van ons een verzendlabel waarmee je het artikel kosteloos retour kunt zenden. Het artikel moet wel voorzien zijn van alle originele prijskaartjes. Tevens zorgen wij ervoor dat je een nieuw artikel ontvangt.

     

    Tot shops!

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Smilefavorites 9,4 / 10 - 714 Reviews @ Webwinkelkeur