Garantie en Klachten
Garantie & klachten
Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel & goed mogelijk bij je af te leveren. Nu kan het zijn dat er soms wel eens iets mis gaat bij het verzenden of dat er schade ontstaat tijdens het versturen. Of wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit dan vernemen wij dit graag. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Meer informatie over het retour versturen van je bestelling en onze garantie voorwaarden kun je terug vinden op onze website pagina "Retourneren".
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.